V75-7 13/3 Momarken

Vill man ha stora pengar, vilket jag som vanligt försöker mig på.
Så gäller det att hitta en spik med lite sträck på sig, vilket jag nu givetvis har gjort i sista avdelningen.

Långt upplopp är det som gäller, 240 meter, och det gynnar 9-Egola boy, låt den grå pilen svepa in först över mååål nu!

Som äntligen kommer att sätta nosen först och ta sin efterlängtade vinst på V75.

Dåligt spår men hittar hon bara ut på upploppet, så går hon först i mål!

Motbuden är många men jag lägger hoppet på Egola boy.

1 Zoccer Mickey
2 T.X.Zoogood
3 Junior Vang
4 Clear Sign
5 Niro 
6 Foolish Fighter 
7 Loverboy Pellini
8 Thai Tanium 
9 Egola Boy
10 Ramona’s Express 
11 Hot Capital
12 Brian Key


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test