V75-5 Superjackpott 27/2 Axevalla

Här i omgångens andra stolopp är det många som kommer spika favoriten Frillan filiokus eller regin dinverne, jag därimot söker en skräll alternativt en STORSKRÄLL och kommer måla på 8 sträck innan jag är nöjd.
Jag söker efter bra avslutningar då upploppet är långt.


Dagens Flex - En Enklare Trio!Lärlingslopp - Stolopp.
3-7-åriga svenska ston 100.001 - 900.000 kr, körda av C- eller E- licensinnehavare.  Tillägg 20 m vid vunna 300.000 kr.
2140 Volt

1 SEAGARDENS LADY
  s 6 Svensson Johan

2 FINISH EKO   s 5 Wallin Tony

3 INCHMURRIN   s 7 Karlsson Jenny J

4 GERTRUD PALEMA   s 5 Nilsson Hasse

5 MAGNETIQUE   s 5 Nisonen Ville

6 LANGOUSTINE   s 6 Tillman Jennifer

7 XENADINE   s 5 Sternsjö Joakim

 

Tillägg 20 M

 

8 LEA   s 7 Eklundh André

9 LOOK SUN   s 7 Savin Marcus

10 REGINE DINVERNE   s 5 Westerholm Nicklas

11 ULANA CAPE   s 7 Nilsson Frank

12 HAMRAS KAVAT   s 7 Berntsson Christel

13 FRILLAN FILIOKUS   s 6 Haugstad Kenneth

14 CINDY HALL   s 7 Karlstedt Tommy

15 AMAZING RIBB   s 7 Swahn Sarah


Seagardens lady kommer mest troligen att fronta och ta ledningen, hur länge kan hon utmana där? hon fungerar även bra i ryggar och snart kommer hennes välförkänta seger.
Finisch eko har gjort fina avslutningar och med löite tur kan hon vara först framme.
Inchmurin, där gäller detsamma. Bra avslutningar och en seger i V75 kan komma när som helst.

På tillägg:
Regin dinverna borde inte kunna prestera pga  att hon enbart gjort det på hemmabannan bergsåker. Har nästan alltid floppat på längre resor, bör göra det även här. Men jag vågar inte lämna.
Ulana cape har ochså stått för maffiga avslutningar och kan vara med.
Hamrans kavat kan ochså avsluta, här rä dock segern lite längre borta.
Frillan filiokus har gjort kanon spurt om vartannat och när som helst ska hon spurta ner allt, många tror nu och jagb säger kansek!
Cindy hall, även hon en storskräll, måste fylla på med henne då hon ochså avslutat bra.


Vet inte alls hur jag ska placera dom  ranken.

Om jag ska plasera smart efter odds, eller om jag ska gå på känslan.

Frillan filiokus
Regindinverna

är dom två bästa hästarna.

Sen kommer Ulana cape , seagardens lady inchmurin, sist Finisch eko hamras kavat och cindyhall.

Avgör i morgon hur dom placeras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test