Välkommen

Hej och välkommen till min travblogg, där jag kommer att dividera om travspelsformen V75 och dess nöt som jag ständigt försöker att knäcka.
Ni får ta del av mina personliga teorier och tankar om hur jag utmanar V75 innan och efter loppen har körts.
Hur jag försöker knäcka koden att pricka in dom 7 rätt som krävs för att kunna tituelera sig rubriken "Vinnare".

Jag kommer att ge er min syn på loppen och hästarna, låta er följe med i mina tankar kring loppens gång, spets, vinnare osv.

Jag kommer att ge er chans att vara med på mitt andelsspel samt ta del av andra kloka drag ord som jag kan erbjuda.

Jag är långt ifrån någon travexpert, men försöker ständigt lära mig knepen för att kunna veta så mkt som möjligt av förutsättningarna innan loppen.


Sidan är för övrigt under rask uppbyggnad och förväntas bli färdig i slutet av januari.

Sidan kommer att uppdateras varje torsdag och lördag, för att kunna ge er raden så säkert som möjligt.
Torsdag, då jag ge er ingångs teorin och försvaret till förra omgångens ide´er. samt analyser av förra omgångens och nuvarande omgångs lösningar.
sen på lördag ge er slutet på mina ideer samt spelförslag och bolagspelet ca kl 12.00
Ni kan alltid anmäla er till bolagspelen, hela veckan fram till lördag morgon kl 10.00
Priset kommer att pendla lite, men igenomsnitt ligga på 100 och 300 kr andel.
Sidan kan även kommas att uppdatera dagarna därimellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test