27/2 Axevalla DUBBELJACKPOTT

Dubbeljackpott och 60 miljoner till en ensam vinnare.
Axevalla står för underlaget, tränarna med sina hästar och jag för idéerna.  
Så här är det, det räcker att få 7 rätt en gång i livet. Men då ska man göra det ordentligt, rejält och stå ensam med 7 rätt.
Precis som nu när tillfället visar sig och Dubbeljackpott sätter ribban för hur många kronor som får plats på mina konton. 
Springa ut och få 5-6 rätt lite då och då …. Nu är det slut med det! Nu sattsar jag på de stora pengarna och 60 miljoner är en lagom summa att sikta på.

Mina 6 rätt förra gången gav inte en spänn tillbaka utan enbart indikationen om att nu har vi nosat på 5-6 rätt flera veckor i rad. Nu är det dags att sätta 7:an.

Loppreferat kan kortfattat beskrivas som favoritparad rakt igenom! Fy usch!

Jag läser omgången på Axevalla med bra chanser att det kan rassla till ordentligt redan efter 3-4 omgångar. Trotts att flera stora favoriter säkert kommer leva upp till förväntningarna. Men det räcker men 2-3 stor skrällar på 1-2% sträck och någon halvskräll för att höja spänningen rejält inför sista loppet.

 

Anledningen till att allt läggs upp så sent denna vecka är pågrund av arbete och annat som kommit i vägen. Loppen kommer att läggas upp under fredagen och jag kommer att bygga min väg till miljonerna på 2 alternativt 3 spikar, gå kort i nått lopp för att sen så gott som helgardera resten.
Min säkraste spik måste nästan vara i lopp 1, tyvärr.
Motståndet Hobbe skift möter håller betydligt lägre klass än vad hästen visat upp under de senaste starterna. Sen har jag 2 mycket givande drag, båda med spår 1 bakom vingen.
Ledning och mål är det som gäller där. Mer får ni veta i morgon då loppen läggs upp!  Good luck! / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test