Sammanfattning av Veckans Bolagspel.

Jag ställer till med som tidigare planerat, spik i sista. Då jag fått bekräftat att nr 2 mycket väl kan gå för spets vilket nästintill alla inte trodde på så sent som i går! Ridghead cahore kommer säkerligen att vinna lika överlägset som tidigare, men jag väljer ändå att försöka fälla honnom i avd 1, med bland andra Karbo cake som gör sällskap med Ridghead i A-Gruppen och Lord of Backegård i B-grupp, ! Annars måste man lägga till så många som möjligt i lopp 5, hoppas på fortsatt fin form på Seagardens lady men tar med så många som möjligt, bla Party time som ensam A-häst, medans för mig verkar lopp 3 bli det svåraste loppet att lösa. Tror mkt på Juncation och Pelle pirat, tar även med ravello och Oceans eleven. I lopp 2 borde inte Early launcher att orka hela vägen med dåliga resultat i bagaget, mn hon ändras i utrustningen, och taggs igång ordentligt ifrån start. Ensam A-häst, fyller på med B- Chivas bluegrass ocg Lobby la marc, Ensam C-häst blir Alandias. Avd 4, där förlitar jag mig ästan helt på Mill nitro och Dedes Brassie, men fyller upp luckorna med Beacus, turbotim och Cut, samt jumpface. Avd 6, Där lägger jag in Rumbleintheyoungle och In vivo face i A-gruppen, Reagan ås, Maffiaso och Practical joke gör upp om dom andra plattserna. Och som sagt Spikar en 4 tummare i sista avdelninge genom Lorens caf och hoppas att jag inte missar och slår mig blå om tummen! Utmanar där gör annars som tidigare nämde Hoyti toiti face, roberta och Egola boy. Som jag annars hade fyllt på med! Lämnar bara ut mina krav på spelramen som utgår till ca 8000 rader innan kraven är satta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test